Slepebåten Vilja er levert, med hybridteknologi frå Wärtsilä. Foto: Wärtsilä
- Annonse -
- Annonse -
- Annonse -

Stordmiljøet til Wärtsilä er sterkt representert i utviklinga av nyvinninga.

Wärtsilä si løying for hybrid batteriteknologi, Wärtsilä HY, er no operativ på slepebåten «Vilja» som er eit hamnefartøy i den svenske hamna i Luleå.

Slepebåten blei bygd på Gondan-skipsverft i Asturias i Spania, og blei levert i slutten av juni 2019 etter at vellykka sjøprøver var gjennomført, melder Wärtsilä i ei pressemelding.

– Wärtsilä HY er den første hybridkraftmodulen i den marine industrien, og «Vilja» representerer ein nyvinning innan nærskipsfarten, opplyser Jane Jünger i Wärtsilä.

Wärtsilä-miljøet på Stord har vore sentral i utviklnga av nyvinninga.

- Annonse -

– Energistyringssystemet, som representerer «hjernen» til Wärtsilä HY, er utvikla av fagmiljøet på Stord, og bygger på reelle data som er blitt samla inn gjennom eit helt år med operasjonar i felt.

- Annonse -
- Annonse -

Og som mange gonger før er Wärtsilä si nyvinning framst i verda på sitt felt. «Vilja» er i følgje Wärtsilä den mest teknologisk avanserte slepebåten som er i drift i verda.

– Fartøyet er den kraftigaste slepebåten som opererer med hybrid framdrift, og markerer ein ny tidsalder innan moderne skipsfart, seier Giulio Tirelli, direktør for sal i Wärtsilä Marine, Italia.

- Annonse -

- Annonse -
- Annonse -